20 Şubat 2017 Pazartesi

KOZALAKTAN KAPI SÜSÜ

      Küçüklüğümden bu yana merakım vardır el işlerine, elime aldığım her şeyi çöpe atmam acaba ben bunu nasıl geri dönüştürebilirim diye üzerinde derin analiz yapanlardanım..kısaca ıvır zıvır çöplerle uğraşmayı seviyorum..sözü kısa kesip resimlerle devam etmek istiyorum.

        

MALZEMELER:
- Kozalak (mümkünse kapalı olanlardan seçin açık olan kozalaklardan böcek çıkma olasılığı var)
- Pinpon topu
- Meşe palamudu
- Silikon tabancası
- Keçeli kumaş
ve hayal gücünüz... 😉

     Kozalağın üst kısmını bıçak yardımıyla düzeltip pipon topunu yapıştırdım. Kenarlardan taşan silikonları kumaş yardımıyla kapattım. Kaş göz için keçeli kalemim yoktu, pinpon topunun hafif kaygan yüzeyi mürekkebi tutmayabilir farklı malzemelerden onuda çözersin gerçi de gidip ona buna para vermek de fuzuli masraf..elde ki malzemeyi değerlendirerek silikondan göz yaptım 😥                                                   
       

     Yaptığım şey bir arap beyi ve hanımı :) beyin eşarbını başına takıp sabitlemek için kenarlarını silikonladım.

       

       Hanımın entarisi ve kolyesi beyin başlığıyla yapımı bir saatimi almayan şirin mi şirin bir çift.💖                                                                                                                                      
       

    Son olarak elimde kullanmadığım kalpli bardak altlığı vardı çiftleri kalbe yapıştırıp kapıma astım 😄

Asya İSKENDER





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder