30 Ekim 2017 Pazartesi

SANA GELSİN...

   Takılmadan edemiyorum ayrıntılara, nedenini sorar gibisin duyuyorum. Hayatımda ki tek ayrıntı sensin ve o yüzden böyleyim. Prens ve prenses hikayelerini pek umursamazdım, dinlemezdim de çünkü çekmezdi dikkatimi, taki seninle yaşamaya başlayana dek aşkı... Pek hazmetmiyor olabilirsin seni sinirlendirmemi belki ama o anki seni seyretmenin bana verdiği hazzı anlatmam için sözlükle eş değer karşılığı  bir kelime olmalı. Amacım: beyaz atlı prens olmak sana ve neyse gerekli olan yapılanmaya başladı bile bu beden. Bülbüller ağladığın da ölür o denli eşsizdirler. Bilirler de sonlarını ağladıklarında, bende öleyim tıpkı onlar gibi, ve mutluluktan ağlamak dedikleri bana yaşattırdıkların olsa gerek. Öleceğimi bilsem de bir saniye dahi tereddüt etmem ağlamamak için. Lüğatımdan çıkardım "sen" kelimesini, yerine "biz" ekledim. Geriye kalan hayatında biz olacak çünkü ve ben oyle istiyorum, senin de istemeni istiyorum. İki insan olabiliriz ama tek yürek olmalıyız, aşkla atan. Yere bakmakta güçlük çekmeliyiz, sevginin yaşattırdıklarıyla... Bizi benimseyerek özlemi sürekli hissederek  yaşamalıyız... Taki son nefesi verene kadar birbirimizin gözlerine bakarak...
BAturay İSkender...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder