14 Kasım 2017 Salı

SENİ SEVİYORUM

Ne kadar güzel: senin düşündüğün gibi bir başkasının da düşünmesi seni. Sarıp sarmalarken yüreği, yüreğine. Ellerini kenetleyip ellerine, gözlerini gözlerine kilitleyip: aşka izin vermesi kalbimizin. Hayal etmesi bile güzelken, yaşadığımda hissettiklerimi ,dahası hissettirdiklerini tahmin edebilir misin? Titreyen bedenlerimizi ,ısıtırken aşk ateşiyle hissederek soluk alışlarımız eşliğinde. Kurarken geleceğe dair gerçekleşmesi ümidiyle hayalleri ,tarif edemem seninle aynı hayali paylaşmanın verdiği  tarif edilemez güven hissini. Hayatimin her saatinde, hatta saniyesinde görmek istemek seni, çok mu fazla istiyorum diye söylemeden geçemiyorum kendi kendime ve sonra durup; seviyorum ben iki vücutta tek beden olmaktan bahsederken, çok da değilmiş sonucuna varıyorum. Anlıyorum,hissediyorum.Tüm bu yazılanları  bırak bir kenara da işin özeti ben seni seviyorum...😍.
BAturay İSkender...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder