10 Şubat 2017 Cuma

İKİ KİŞİLİK YAŞAMAK

   
      Karmaşık hisler içindeyim. Bazılarının adını dahi bilmiyorum, ama bedenim yaşıyor.Hissedilenleri doruklarda yaşamam ise oldukça kolay; sadece sen... Bir insan bu kadar mı farklı görünür. Farklı diyorum çünkü kimsenin göremediğini görüyorum. Yüreğini aşkını görüyorum. Dahası bizi, biz yapanı sende görüyorum... Artık anlıyorum ömrüm senin yanında, son nefesim senin kollarında vuku bulacak... iki kişilik düşünmek istiyorum. iki kişilik yaşamak, sonsuzluğu benim sevdiğim gibi beni de sevenle beraber, öyle ulaşılmazları da düşlemiyorum. Dedim ya iki kişilik diye. Çekerken içimize birbirimizin kokusunu sarmaş dolaş, kahkahalar atarak bazen de yaşla dolarken gözlerimiz izlemekten bizi bize bağlayanı..Bırakıp karamsarlığı tutunup mutluluğa el ele, hissederek yüreklerimizde ki yangını, doymak bir birimize, bülbülün şakıdığı gibi içten, bir gülün sadeliği bir orkidenin narinliği kadar etkileyici..Saklamışken kendi duygusallığımı zihnimin derinliklerine,mahkum etmişken hislerimi müebbete bağlanmışken sevgiye, seninle...                                                                                                                                       BAturay İSkender

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder