12 Şubat 2017 Pazar

DALGA SESLERİ...

     Günlerden güzelliğin habercisiydi. Ilık esen rüzgarın ardına saklanan eşsizliğin belirirken gözlerimin önünde büyülenmemenin imkansızlığını yaşadığım anın bilincine varmıştım. Çimlerin kokusu denizle buluştuğunda, çiğerlerim güç sarf ederken,o denli de uzaklığını  hissettim. Görmek demek yanımda olman demek değildi. Görmem demek benim olman demek de değildi. Utanılacak aşkların, günah keçisi misali utanarak yaşamak hayati, tak etse de bu cana, silmekten korkmadan: geleceği yaşıyorum. en acısı da ben bu denli düşünürken senin oralı dahi olmayaşın ve umursamazca denizin tadını çıkarışın...  Dalga sesleri vururken yosun tutmuş taşlara. Satıcıların uğultusunu dizginlerken martı sesleri, vapurun kornası bastırırken kalabalığı, fark edilememek ne kadar acı. Sence de öyle değil mi..?                   BAturay İSkender                                                                                                                                                              

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder