27 Şubat 2017 Pazartesi

...


Ne şairini ne ismini bilemediğim bir defterin arasında küçük bir kağıt parçasına yazılmış bu şiiri sizinle paylaşmak istiyorum.ben çok sevdim.
...
Sana elimi uzatıyorum 
Tut diyorum...
Sen, parmaklarımı sayıyorsun,
Ben yalnızlıktan bahsederken
Sen insanları sayıyorsun,
Ben esirim şimdi, esiriyim gözlerinin,
Sen kuşları sayıyorsun,
Bak dinle diyorum
Bir anne ağlıyor
Sen, taşları sayıyorsun
Bıktım bu şehirden, bıktım bu havadan
Bıktım kırmızıdan, karadan 
Sen ağaçları sayıyorsun,
Yetmez mi ben dikenler içinde
Sen gülleri sayıyorsun...
Ömrümden aldın bak eksiliyorum...
Bir ümit ver bir ümit...
Sen mezarları sayıyorsun
Sana elimi uzatıyorum
Tut diyorum...
Sen parmaklarımı sayıyorsun.
                                         .....

Asya İSKENDER

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder