8 Temmuz 2017 Cumartesi

SAFTİRİK...


       Gülüyorum ağlanacak içler acısı haline, sorsan iş yaptın erişilemezlerin yüz karası. Hiç baktım mi? Aynadaki utanılacak haline kullanılmışlığın elden düşmesi yada kendini peşkeş çeken demek daha doğru bu gidişle,listene yeni isimler ekleyeceğin oldukça açık, kendinin kaçıncı olduğuna da dikkat et bence; eşek de sevilir ama üstüne binen çoktur, ne zaman ki taşıyamaz artık eskisi kadar,

birden değersizler sıralamasında birincilik kürsüsü onundur. Anlaşılan bu gidişle layığının neresi olacağı belli gibi gerçi birincilik lafını duydun ya sen göğsün kabarmıştır. Birincilik sonuçta insan sevinmez mi hiç... Bahsedilmemesi gerekenleri de unutmamak lazım kendini ona göre hazırlamalısın da sorulanlar karşısında çuvallama, yapacaksın bari çabala oturarak ne büyütülür bilmen lazım, sen o ayrımı fark edebiliyordum değil mi? Gereksiz işler üzerine master yapılıyor olsaydı dereceyle bitireceğinden emindim gerçi karşındakini uyutma işinde gayret sarf etmen lazım parmağında oynattığını sandıkların aslında oyundan çoktan saf dışı olmuşlardı,senin haberin yoktu. Seni izliyorlardı merakla ne zaman sıvayacak diye  anlayacağın yine sen aklınca çok bilmişler den hiç bilmemişlere transferin gerçekleşmiş acemice yaptığın şapşallıklarının  sonucu heyacanla beklenen basit sıradan bir piyon olarak devam edeceksin, oynadığın oyunda oynanılan olarak. Pek bir şey anladığını da sanmıyorum ama günün birinde anlarsın umarım o kapasiteye günün birin de ulaşabilirsen tabi.... BAturay İSkender...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder