30 Nisan 2017 Pazar

DİYE BİLİR MİSİN..?

Bir anlık  pişmanlıktan ibaret olanlar.
Yapılacaklardan habersiz,
Perdeleri kaldırıp salıverdiğimde yapacaklarımdan da habersiz.
O pişmanlığı bana yaşatmaya niyetli, sonra pişmanlığını sırtına yüklemeye de.
Ben ne yaptım la başlayan cümleler eşliğinde.
Hayat kısa hatamız çok, klişeleriyle başlamayacağım söze.
Bir çekicin şiddetini dile getirmeyeceğim.
Dünyanın sonu geldi "ne yaptın sen?" demeye niyetim yok. 
       
Kendini tanımanın önemi anlatılır hep.
Tanıdığımızda nasıl davranacağımızı anlatanı duymadım,
O zaman ne yapacağımızı bilecek miyiz yoksa.
Bilsek de bir anlık pişmanlık yaşatacak nöbetlere imkan sağlamayacak mıyız?
Hiç sanmıyorum!
Bilinmeyeni bildiğini sanmak.
Asortik konuşmalar,
Janti giyim,
Karizmatik tavırlar,
Dna işlemiş asalet izlenimi vermek etrafa.
Giden günlerin geri gelmeyeceği, soluk alışverişlerimizin son bulacağı,
Varlığımızın dahi hatırlanmayacağı bir zaman dilimi,
Bizim bilemediğimiz.
Beyninin tüm nöronlarına nüfus ederken,
Heyecan, adrenalin en üst seviyede.
Ortam karışık yetişemiyorum, isteklerimin sonu yok.
Yollar çıkmaz, istekler karmakarışık.
Üstelik olmayacağı hakkında tüm benliğin haberdar olduğu halde.
Onu bunu bırak da bu haldeyken bile
Bir anlık pişmanlığı hissetmedim ya da yaşamadım desene.
Diyebilir misin?

Bence diyemezsin ama sen yinede sor kendine bunu istersen...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder